Konečně se dostávám k zhodnocení měsíce dubna a když se nad ním zpětně zamýšlím, tak mi neuvěřitelně rychle utekl.
S vyděláváním z domova jsem se posunul minimálně, spíš vůbec a k psaní článků sem jsem se taky nedostal.

 

Svatební magazín

Na magazínu vyšel v dubnu jenom jeden článek a testoval jsem tam pár reklamních pozic.

Aktuálně se ho pokouším monetizovat přes affil program na snubní a zásnubní prsteny.

Minulý rok to při mnohem menší návštěvnosti vydělalo pár tisíc Kč a já se radoval, jak má tento affil výborný konverzní poměr.

Letos zatím za 4,5 měsíce affil nevydělal ani korunu.

Affiliate snubní prsteny

Tak netuším, kde je zakopaný pes. Návštěvnost roste, reklamních ploch přibylo, prokliky na ně jsou také, ale od začátku roku ani jedna objednávka.

Možná je to tím, že teď se blíží (nebo spíš už začíná) období svateb a ta rostoucí návštěvnost je akorát tím, že lidi hledají inspiraci na svatbu, svatební hry apod.

Jednoznačně nejnavštěvovanější článek za posledních 30 dní je jaké šaty si vzít na svatbu jako host, což moji domněnku jenom potvrzuje.

S magazínem mám hodně plánů a vymyšlených vylepšení (např. katalog dodavatelů – který by se dal taky monetizovat nebo vlastní produkt). Bohužel se k tomu pořád nemůžu dostat kvůli nedostatku času.

 

Eshop s bytovým textilem

U dropshippingu odAndulky.cz jsme rozjeli placenou propagaci. Zkoušel jsem to na několika frontách. Některé kanály jsem už úplně vypnul a docela mě zklamaly.

Zklamáním pro mě byly cenové srovnávače, hlavně Heuréka a Biano. Připravuji o tom vlastní článek.

PPC je tady taky hodně náročné.

Bavil jsem se o tomto byznyse s majitelem jiného českého eshopu (také výrobce povlečení) a cítil jsem z něho hodně negativní náladu. Dokonce naznačoval, že to možná zabalí.

Online reklama je čím dál dražší, počet objednávek pořád klesá a už se to tolik nevyplácí. Důvod? Lidl a spol.

Povlečení z Lidlu v akci za 349 Kč. U nás stojí podobné 660 Kč

Povlečení z Lidlu v akci za 349 Kč. U nás stojí podobné 660 Kč

 

Vedli jsme o tom kratší debatu a došli k závěru, že dneska si většina lidí koupí povlečení v Lidlu. Je sice vyráběné někde v Polsku nebo Číně, ale vypadá dobře a hlavně stojí polovinu toho, co povlečení vyráběné v ČR.

Cílovkou tak budou hlavně lidi, kteří rádi podporují české firmy a nevadí jim zaplatit za kvalitu. Čímž se počet potenciálních zákazníků dost rapidně snížil.

Každopádně se nám podařilo získat první dvě objednávky (obrat přes 3000 Kč).

Alespoň jsme si otestovali, že celý nákupní proces funguje bez problémů a zboží je doručeno opravdu rychle.

 

Blog o vydělávání peněz

Ten bych zde asi ani zmiňovat nebyl. V dubnu vyšel jediný článek – zhodnocení měsíce března 🙂

 

Čísla jak si vedu

Duben byl pasivní nejen z mé strany, ale ani finančně to nebylo růžové. Spíše červené.

  • Propagace Biano.cz … 514 Kč
  • Hosting svatby.net … 1 140 Kč
  • dobití kreditu Webtrh … 372 Kč
  • prodloužení domény war***.cz … 199 Kč
  • Zisk z objednávek v eshopu … 465 Kč

Celkem tedy za duben -1760 Kč

vydělávám online duben

Zatím se mi nevede tak, jak bych si představoval. Hodně za to může fakt, že teď soustředím hodně času a pozornosti do jiných offline aktivit a vydělávání peněz online jede na vedlejší koleji.

 

Z českého internetu

Jelikož jsem vás nezásoboval online čtením já, tak vám aspoň doporučím další články z českého internetu (jako vždycky).

 

Jak zvládat komunikaci se zákazníky na sociálních sítích psala Sibiřankaznáte metodu Sendvič?

O zajímavé metodě linkbuildingu (Blackhat SEO) k získávání zpětných odkazů psal Seopizza v článku Jak vydělávat milion měsíčně z affilu?

Na webu Affilák psal Michal o tzv. Landing magazínech. Prvně se mi ta metoda nezdála, pak jsem ji díky doplňujícímu komentáři pochopil a mohlo by to být zajímavé.

Namísto toho, abyste pro každý affil program budovali nový web, kupovali novou doménu atd., tak zkuste vybudovat „magazín“ tvořený landing stránky jednotlivých progrmaů/produktů.

Jak se vede Facebooku jsem si pro zajímavost přečetl na webu Czechcrunch.cz.

Taky jste žili v tom, že Facebook už upadá a lidi přecházejí na novější sítě jako Instagram, Snapchat a další?

Tak to žijete ve stejné bublině jako já. Facebook v prvním čtvrtletí překonal meziroční příjmy o 26 %. Stále roste i počet jeho uživatelů, takže na konec modré sítě to zatím nevypadá 🙂

 


2 komentáře

Profilový obrázek

Jakub · 13.5.2019 v 10:44

Zdravím!
Sleduji váš pokrok a mám jen jednu drobnou poznámku. Jelikož jsem zavítal na eshop s povlečením, objevují se mi typicky remarketingové / retargetingové reklamy. Zkuste si trošku pohrát s texty. Nepůsobí to na mě moc dobře. Hlavně ten text „to je pro zákazníka to nejlepší“ nebo jak to tam máte.

Neberte to, prosím, jako prudění – ale třeba možnost vylepšení výkonnosti.

Držím palce, ať se daří!

    Jiří Kouba

    Jiří Kouba · 13.5.2019 v 10:58

    Zdravím Kubo. Díky za koment. Určitě to jako prudění neberu.
    Je pravda, že texty reklam bych mohl trochu obměnit, od spuštění jsem se k tomu ještě nedostal a určitě to už chce vystřídat, ať se lidem nezobrazuje pořád to samé.
    Díky za tip k vylepšení!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *